2016. ápr 18.

24 pilóta - 24 kérdés - Adrien Tambay

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Adrien Tambay

"Elveszítettem a legjobb barátomat, Jules Bianchit. " A francia Adrien Tambay mesél a 2015-ös évről, önmagáról, célokról. 24 kérdés, 24 válasz.

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: A legsajátosabb DTM szezon karrierem során. 
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: Amikor a szezonzárón sokáig dobogós helyen autóztam. Végül a harmadik helyről estem ki, így az egész emléknek van egy keserű utóíze.
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A kiesésem az utolsó futamon. Önhibámon kívül estem el a dobogós helyezéstől.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): Átköltöztem Londonba.
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): Elveszítettem a legjobb barátomat, Jules Bianchit. 

adrien-tambay.jpg
Kedvenc DTM kollégám: Mindenkivel jóban vagyok aki kemény a pályán, de fair módon áll a dolgokhoz, az autóból kiszállva pedig laza. A DTM-ben van pár ember, akire ez igaz.
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A szezonzáró hockenheimi hétvége második futama. 
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Nem voltam annyira versenyképes, mint a 2014-es szezonban. 
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: Visszasírom a puhább keverékű gumikat. Ezen kívül az időmérőn lehetne gyorsabb az autóm.
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Valami repüléssel kapcsolatos tevékenységet folytatnék.
Ezt szeretem a legjobban: Őszinteség. 
Ezt utálom a legjobban: Ha valaki nem őszinte.
Mottóm: Ne légy dühös, de vágj vissza keményen. 

adrien-tambay-audi-rs5-dtm.jpg
Célom a 2016-os szezonra: Újra a futamgyőzelemért akarok harcolni.
Kedvenc pályám: Monte-Carlo. Nagyon különleges az a pálya, már csak azért is, mivel utcán rendezik meg. De Zandvoort is nagyon bejön, elég nagy kihívás ott versenyezni. 
Példaképe(i)m: Rafael Nadal, Zlatan Ibrahimovic, Gilles VIlleneuve
Kedvenc sportolóm: Az apám. (Édesapja Patrick Tambay korábbi Forma-1-es pilóta - a szerk.)
Kedvenc dalom: Let it be
Kedvenc bandám/előadóm: Beatles
Kedvenc filmem: Hajsza a győzelemért
Kedvenc színészem: Natalie Portman
Kedvenc ételem: Sushi
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Audi R8 V10 Plus
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: Készen állok arra, hogy keményen dolgozzak és keményen harcoljak.

Szólj hozzá

dtm tambay adrien tambay