2016. ápr 30.

24 pilóta - 24 kérdés - Edoardo Mortara

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Edoardo Mortara

A mindig komoly Mortara le sem tagadhatná, hogy olasz. A család a legfontosabb és ha nem versenyző lenne, akkor focizna. 

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: izgalmas, vicces, kihívásokkal teli, hullámvasút, frusztráló, pozitív
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A győzelmem Spielbergben, szombaton. 
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: Az utolsó versenyhétvége Hockenheimben. Amikor megérkeztünk még második voltam összetettben, a vasárnapot (és a szezont) pedig már a negyedik helyren zártam. 
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): Az a spielbergi hétvége volt. Szombaton nyertem, vasárnap pedig a dobogó harmadik fokára állhattam fel. 
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): Nem szeretem, amikor azok az emberek, akikben bízom hazudnak vagy nem tartják a szavukat. 
Kedvenc DTM kollégám: A tavalyi csapattársam Adrien Tambay. Lehetőségünk volt jobban megismerni egymást és szép pillanatokat éltünk meg együtt. 

edoardo-mortara.jpgLegizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: Természetesen Spielberg. 
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: A hockenheimi szezonnyitó. A nehéz tesztnapok után meglepődtem milyen jól mentem az első két versenyen. 
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: A teljesítmény-súly szabályokon változtatnék. Ezenkívül szívesen látnám újra a lágyabb keverékű gumikat, mivel sokkal jobban tapadnak. 
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: profi focista lennék. Ugyan ki ne akarna profi focista lenni?
Ezt szeretem a legjobban: A családomat. 
Ezt utálom a legjobban: Képmutatás
Mottóm: Soha ne add fel. 

edoardo-mortara-audi-rs5-dtm-2016.jpgCélom a 2016-os szezonra: Mint mindig, idén is az a célom, hogy DTM bajnok legyek. 
Kedvenc pályám: A DTM-ben Spielberg, egyébként Makaó. 
Példaképe(i)m: Anyukám és apukám.
Kedvenc sportolóm: Ronaldo és Roger Federer.
Kedvenc dalom: Mindig más. Nincs egy kifejezett kedvenc dalom. 
Kedvenc bandám/előadóm: Itt sincs kedvenc. 
Kedvenc filmem: Csillagok között - most legalábbis. 
Kedvenc színészem: Leonardo DiCaprio
Kedvenc ételem: Mindegy, csak hús legyen. Nem szeretem a zöldségeket. 
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Lamborghini Veneno
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: mindenhez komolyan állok hozzá. Néha túlságosan komolyan. 

Szólj hozzá

audi dtm mortara edoardo mortara