2016. ápr 21.

24 pilóta - 24 kérdés - Marco Wittmann

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Marco Wittmann

2014 bajnoka, Marco Wittmann mesél a 2015-ös sikertelen címvédésről, 24 kérdésben. 

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: Nehéz szezon sikerekkel és mélypontokkal tűzdelve.
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A szombati győzelmem Zandvoortban. Az volt az első BMW győzelem 2015-ben.
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: Moszkávabn történt. Sokáig vezettem, de egy gumiprobléma miatt szombaton csak második lettem.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): A zandvoorti győzelmem. A másik pedig az volt, amikor megkaptam a BMW M4 DTM Champion Editiont. 
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): Az a gumi dolog elég csúnya volt...

marco-wittmann.jpg
Kedvenc DTM kollégám: Timo Glock. Együtt kezdtük el az első DTM-es szezonunkat és nagyon jól megértjük egymást. 
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: Zandvoort.
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: A nehéz szezonkezdet után sikerült megszerezni a BMW-nek a konstruktőri címet.
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: A lágy keverékű abroncsoknak és a régi időmérőedzésnek nagyon örülnék.
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Karosszérialakatosnak tanultam és szoktam is kasznizni, mivel ezt tanultam, szeretem is csinálni és még az autókhoz is köze van. 
Ezt szeretem a legjobban: Győzelem.
Ezt utálom a legjobban: Rosszkedv. 
Mottóm: Soha ne add fel.
Célom a 2016-os szezonra: Sok győzelmet szerezni és a végén megnyerni a bajnokságot.

wittmann-bmw-m4-dtm-2016.jpg
Kedvenc pályám: Makaót szeretem. És természetesen a Norisring. Végsősoron mégiscsak a hazai futamom és a hangulat mindig jó.
Példaképe(i)m: Alessandro Zanardi
Kedvenc sportolóm: Fernando Alonso
Kedvenc dalom: Dangerous (David Guetta)
Kedvenc bandám/előadóm: David Guetta
Kedvenc filmem: Másnaposok, Halálos Iramban filmek
Kedvenc színészem: Vin Diesel
Kedvenc ételem: olasz ételek
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): BMW M4 Coupé
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: folyamatosan gyors tudok lenni és csak ritkán keveredek konfliktusokba.

Szólj hozzá