2016. ápr 14.

24 pilóta - 24 kérdés - António Félix da Costa

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - António Félix da Costa

António Félix da Costa karrierje legjavát formaautózással töltötte. 2013-ban és 2014-ben a Forma-1-ben volt tesztpilóta a Red Bull Racing istállónál. Ezzel párhuzamosan 2014-től a DTM-ben szerepel, 2015 óta pedig a Forma-E és a DTM teszik ki mindennapjait. 24 válasz da Costától. 

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: kemény munka, kiesések, fókuszálás, siker, csapatmunka, hála

Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: Az első DTM győzelmem Zandvoortban

Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A moszkvai második futamom egy katasztrófa volt.

Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): Az erős zandvoorti szereplésem. Megszereztem az első győzelmemet és mindkét versenyen a poleból indultam. Ezen kívül az öcsémmel nyitottunk egy éttermet Cascais városában. A neve: "Terrazza Cascais"

Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): A magánéletemben hála az égnek minden rendben. A DTM-ben a rossz szerepléseim miatt bosszankodtam leginkább, 2016-ban megpróbálom ezt minimalizálni. 

Kedvenc DTM kollégám: Eddig két csapattársam volt: Timo Glock és Martin Tomczyk. Mindkettőt nagyon kedvelem. Nagyon gyorsak és különböző tapasztalatokat szereztem mellettük. Jobb kollégákat nem is kívánhatnék.

Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: Egyértelműen Zandvoort. A szombati második hellyel és a vasárnapi győzelemmel a legjobb pilóta a mezőnyben. A vasárnapi poleom a hab volt a tortán. 

antonio-felix-da-costa.jpg

Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Számomra nem volt semmi meglepetés.

Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál:  Ezek a csodálatos autók túlságosan látványosak ahhoz, hogy nagyrészt csak Németországban mutogassuk őket. Több versenyt szeretnék Németországon és Európán kívül. 

Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Két éves korom óta dirt-bikeozok. Szívesen csinálnám Amerikában. A supercross bajnokságaik egyszerűen lenyűgözőek. 

Ezt szeretem a legjobban: Télen szörfözni járni. 

Ezt utálom a legjobban: Amikor szörfözés közben elkezd esni az eső.

Mottóm: Csak a siker számít, a bukás nem opció.

Célom a 2016-os szezonra: Keményen dolgozni, egy versenyképes gépet összerakni és megcélozni a bajnoki címet. 

Kedvenc pályám: Makaó. Fantasztikus versenyhelyszín.

antonio-felix-da-costa-m4-dtm.jpg

Példaképe(i)m: Steve Jobs

Kedvenc sportolóm: Travis Pastrana, Kelly Slater, Adriano Souza és Sebastian Vettel.

Kedvenc dalom: It's a long way to the top

Kedvenc bandám/előadóm: AC/DC

Kedvenc filmem: A Wall Street farkasa

Kedvenc színészem: Christian Bale

Kedvenc ételem: portugál tengergyümölcsei

Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): BMW X5 M

Jó DTM pilóta vagyok, mert...: Még nem vagyok az, de rajta vagyok!

Szólj hozzá