2016. ápr 22.

24 pilóta - 24 kérdés - Nico Müller

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Nico Müller

Nico Müller a tavalyi 24 órás nürburgringi verseny megnyerésével feltette magát a térképre. A DTM-es sikerek még váratnak magukra, most 24 kérdésre válaszol a tavalyi és a következő szezonnal kapcsolatban.

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: hullámvasút, nehézsúlyú, századmásodpercek, kettő az egyben, éjszakai műszak
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A második futam Spielbergben. Szakadó esőben a tizenegyedik helyről feljöttem az ötödikre. 
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A szezonzárón Hockenheimben kaptam egy áthajtásos büntetést, mivel nem volt biztonságos, ahogy a boxból kiengedtek. Az ötödik vagy hatodik helyre felértem volna. Nehéz volt így lezárni a szezont és hazamenni a téli szünetre.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): A 24 órás nürburgringi győzelem, amit három csapattársammal, az Audi Sport Team WRT-vel és a zsír új Audi R8 LMS-szel szereztünk. 
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): Otthon ellopták a szeretett Scott versenybiciklimet. 

nico-mueller.jpg
Kedvenc DTM kollégám: A mezőny nagy részével jól elvagyok. Viszont ha egyet ki kell emelni, akkor az Adrien Tambay. Vele még a születésnapomat is együtt tudom ünnepelni :D
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A moszkvai hétvége. A DTM mindig eléggé szoros, de ott az időmérőn még a szokásosnál is szorosabb volt. Századmásodpercek döntöttek az első 8 helyezett között. Nem én voltam a legszerencsésebb és a hatodik helyről rajtoltam 0,05 másodpercre a pole pozíciótól. Hihetetlenül izgalmas volt, mindenki nagyon koncentrált volt. 
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Az én szemszögemből nem volt semmi meglepő.
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: A teljesítmény-súly arányok megreformálása. 
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: profi mountain-bikeos. Imádom azt a sportot emberi és technikai oldalról is. A saját és a munkaeszközöd határait feszegeted. 
Ezt szeretem a legjobban: A pezsgővel locsolt verseny overall szagát.
Ezt utálom a legjobban: Megbízhatatlanság
Mottóm: Adj bele mindent, amit csak tudsz.

nico-mueller-audi-rs5-dtm-2016-hockenheim.jpg
Célom a 2016-os szezonra: Az első pezsgőszagú DTM overallomat szeretném megszerezni. Ha lehet többet is.
Kedvenc pályám: A modern pályák közül Zandvoort és Spa. De semmi nem érhet a nyomába a Nürburgring Nordschleife adrenalinlöketének. 
Példaképe(i)m: Marcel Fässler
Kedvenc sportolóm: Valentino Rossi
Kedvenc dalom: Jung verdammt
Kedvenc bandám/előadóm: Lo & Leduc
Kedvenc filmem: Senna
Kedvenc színészem: Johnny Depp
Kedvenc ételem: olasz konyha
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Audi R8 2000-ből (Biela, Kristensen, Pirro hármas vezette)
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: maximalista vagyok.

Szólj hozzá

müller dtm nico müller