2016. ápr 03.

24 pilóta - 24 kérdés - Tom Blomqvist

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Tom Blomqvist

Tom Blomqvist 22 évesen került be a DTM vérkeringésébe tavaly év elején. A BMW Team RBM szavazott neki bizalmat. Legnagyobb sikerei: Formula Renault UK bajnok 2010-ben, Formula-3 ezüstérmes 2014-ben. A tavalyi szezont a 14. helyen zárta az összetettben 59 ponttal. Az oscherslebeni futamot meg is nyerte, ami egy újonctól nem is olyan rossz teljesítmény, tekintve, hogy milyen neveket vonultat fel a DTM. Most 24 kérdésre válaszol. 

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: kihívó, izgalmas, érdekfeszítő, megérte, adrenalin, elszántság

Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: Egyértelműen az első DTM győzelmem Oscherslebenben


tom-blomqvist.jpg

Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A vasárnap Zandvoortban. Az időmérőn teljesne leblokkoltam. Nagyon rossz volt látni, hogy a BMW különösen erős volt azon a hétvégén, én pedig nem tudtam ezt kihasználni. Szombaton megszereztem pályafutásom első DTM pontjait, ezt a teljesítményt át akartam menteni vasárnapra is. 

Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): Az oscherslebeni győzelem elhomályosít minden mást. Ezt követi a konstruktőri cím megszerzése a szezonzáró hockenheimi hétvégén. Az nagyon király volt!

Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): A leginkább az bosszantott mennyire gyorsak ezek a DTM pilóták...

Kedvenc DTM kollégám: A (volt) csapattársam Augusto Farfus. Remek srác! 

Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: Oschersleben mellett a hockenheimi bemutatkozó hétvégém. Minden új volt és egyszerűen lesokkolt mennyire nagy a harc.

Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Milyen szoros a mezőny. Elvégre már nanoszekundumokért is küzdenek.

Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: 
A régi időmérőrendszert. Személyesen nem éltem át, de nagyon jól nézett ki és a pilótáknak biztosan izgalmas élmény lehetett.

Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Profi kerékpáros. Imádok biciklizni. Ott csak az elszántság és az akarat számít.

Ezt szeretem a legjobban: Jégkrém. Nagyon nehéz nemet mondani egy gelatonak.

Ezt utálom a legjobban: Kígyók. Utálom a kígyókat!

Mottóm: Ha azt csinálod amit szeretsz és mindig a legjobbat adod, jönni fognak a sikerek.

 

tom-blomqvist-m4dtm.jpg

Célom a 2016-os szezonra: Több versenyt nyerni

Kedvenc pályám: Makaó. A Forma-3 keretein belül vezettem ott és a pályavezetés nagyon tetszetős. A palánkok nagyon közel vannak. Minél többet kockáztatsz. annál gyorsabb leszel. Agresszívnek kell lenned, de fontos, hogy észnél is legyél. Emiatt szeretem nagyon azt a pályát. 

Példaképe(i)m: Konkrétan nincs példaképem. Nézem azokat az embereket, akik valami nagyot alkottak és próbálok tőlük tanulni. Minden tekintetben a legtöbbet akarom kihozni magamból. Ebben az értelemben minden elérhető, nincsenek határok.

Kedvenc sportolóm: Manny Pacquiao

Kedvenc dalom:  Nincs kedvenc dalom.

Kedvenc bandám/előadóm: Szintén nincs.

Kedvenc filmem: Top Gun

Kedvenc színészem: Megan Fox a Transformersben. Abban a filmben nagyon szexi volt!

Kedvenc ételem: Anyukám chicken tikkalája

Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): BMW M3 Limousine

Jó DTM pilóta vagyok, mert...: odaadó és határozott vagyok, mindig csiszolni akarok magamon.

 Ha azt csinálod amit szeretsz és mindig a legjobbat adod, jönni fognak a sikerek.

 

 

 

 

Szólj hozzá

sport bmw autósport motorsport dtm blomqvist 2016 m4 dtm bmwteamrbm bmw team rbm rbm