2016. ápr 21.

24 pilóta - 24 kérdés - Robert Wickens

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Robert Wickens

Szereti a Hungaroringet, sok mindent változtatna a DTM szabályain és kedvence a sushi. Robert Wickens 24 válasza.

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: megérte, nehéz, frusztráló, lehangoló, előrelépés, elszántság
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A norisringi hétvége. Szombaton második lettem, vasárnap pedig megszereztem a győzelmet.
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A szezon teljes második fele.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): Én és a barátnőm nem sokkal karácsony előtt ajándékba kaptunk egy kutyát. Munkahelyi oldalról pedig a 'Stars and Cars' (a Mercedes-Benz minden év végén megrendezi ezt a showműsort az érintett versenysorozatok pilótáival és autóival - a szerk.) nagyon tetszett. Hihetetlen élmény volt a tavalyi Mercedes sikereket ilyen kereteken belül ünnepelni.
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): A szezon második felében nyújtott teljesítményem. Ez a magánéletemre is kivetült.
Kedvenc DTM kollégám: A Mercedeses kollégákat kedvelem, közülük is kiemelkedik Gary Paffett. Nagyon sok mindent megélt már a DTM-ben, mindenhez nagyon higgadtan áll hozzá. 

robert-wickens.jpg
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A norisringi győzelem. A győzelemnél nincs jobb érzés. A rajt-cél győzelem pedig még ennél is szebb.
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Az, hogy olyan gyenge formában voltam a szezon második felében. Soha nem gondoltom, hogy hétről-hétre egyre nehezebb lesz. De sokat tanultam azokból a nehéz időkből.
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: A lágyabb keverékű gumikat. Jobbak lennének a köridők és az előzés is egyszerűbb lenne. A régi időmérőrendszer is nagyon tetszene. Ezenkívül több nemzetközi versenyt szeretnék. Jó lenne ezekkel az autókkal világszerte mindenfelé versenyezni, lehetőleg minél több ideiglenesen kialakított pályán. Az utcai pályák a legjobbak mind a pilótáknak, mind a nézőknek. 
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Teniszező vagy jégkorongos. Mindkét sportot kedvelem. Még szerencse, hogy autóversenyző vagyok, mindkettőben elég béna vagyok. 
Ezt szeretem a legjobban: Élvezni az életet.
Ezt utálom a legjobban: Pókok
Mottóm: Ne idegesítsd magad olyan dolgokon, amiket nem tudsz befolyásolni. 
Célom a 2016-os szezonra: Egy jó előszezont teljesíteni, hogy a bajnoki cím esélyese lehessek.

robert-wickens-mercedes-c63-amg-dtm-2016.jpg
Kedvenc pályám: A Circuit Gilles Villeneuve. Egyszerűnek néz ki, de amikor ott vagy a pályán egy hatalmas adrenalin löketet kapsz. Budapestet is szeretem. Tetszik a vonalvezetés, még ha pilótaként sokat is kell melózni rajta.
Példaképe(i)m: Nem nagyon van példaképem. Amikor még gokartoztam, akkor Greg Moorera néztem fel, de ő sajnos 1999-ben egy balesetben meghalt.
Kedvenc sportolóm: Travis Pastrana, az a csávó hihetetlen (mindenben amit csinál). Szívesen eltöltenék vele egy napot. Bevezethetne a hátraszaltó rejtélyeibe.
Kedvenc dalom: Az aktuális hangulatomtól függ.
Kedvenc bandám/előadóm: Ez is hangulatfüggő.
Kedvenc filmem: Minden jöhet ami vicces vagy leköt. 
Kedvenc színészem: Ryan Reynolds. Ha egyszer valaki filmet forgatna az életemről, őt tudnám elképzelni főszereplőként.
Kedvenc ételem: Sushi
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Kanadában a Mercedes G63 AMG, Európában a C63S AMG
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: harcos típus vagyok. Nem adom fel, amíg a céljaimat nem érem el. Nem riadok meg attól, hogy ezért keményen kell dolgozni. 

Szólj hozzá

mercedes dtm wickens robert wickens mercedes amg dtm