2016. máj 23.

DTM+Spielberg+Timo Scheider=Balhé

írta: Metzger91
DTM+Spielberg+Timo Scheider=Balhé

Timo Scheidert megbolondítja az ausztriai hegyi levegő és Mercedes vérre szomjazik. Lassan a programfüzetbe is bekerül. 

A tavalyi "Schieb ihn raus!" (Lökd ki!) balhé után idén sem volt zökkenőmentes Timo Scheider és a Mercedesek találkozása. Scheider és a mercedeses Gary Paffett az utolsó körben kezdett pofozkodásba egy pontért a vasárnapi futamon. A második kanyar után Paffett előzésbe kezdett a belső íven, Scheider viszont ezt nem engedte és a fűre kényszerítette a britet. Paffett: "Nagyon frusztráló a dolog. Az autónk egészen gyors volt, az előttem haladó autókat viszonylag könnyen meg tudtam előzni. A végéig spóroltam a DRS-sel. Nekem még volt, Scheidernek pedig már nem. Csináltam egy hibát a kettes kanyarban, megpróbáltam a belső íven elmenni, Scheider viszont egyszerűen letolt a fűre." Paffettnál ez kiverte a biztosítékot. Scheider így reagált: "Nyilván dühös emiatt, de ez így van rendjén. Megpróbálta, én pedig védekeztem. A második kanyar előtt az ideális íven mentem, biztos voltam benne, hogy megpróbál belül elmenni. Elkezdtem belülre húzódni, amikor észrevettem, hogy ott van, pontosabban már össze is értünk, késő volt. Később bocsánatot kértem tőle."  A tavalyi "Schieb ihn raus!" :

Paffett azt álítja, hogy Scheider állítása szerint semmit nem csinált rosszul, később pedig már árnyaltabban fogalmazva azt mondta, lehet, hogy csinált valamit. "Azt mondta, hogy azonnal visszahúzódott, amikor összeértünk, de én mégis 4 kerékkel a füvön voltam. Nem kellett volna sok egy nagyobb balesethez!" A versenyigazgatók is hasonlóan látták a dolgot és figyelmeztetésben részesítették Timo Scheidert. Dieter Gass, Audi főnök azt ígérte, hogy a záróértekezleten kibeszélik a történteket. A Mercedes oldaláról viszont koránt sem ilyen egyszerű a helyzet, tavaly is Scheider vett el pontokat a Mercedestől. Vasárnap este pedig kezdetét vette a twitteres szóváltás, amit Paffet indított el:

Nem érdemelted meg azt a pontot!

A kakaskodás teljesen értelmetlennek tűnik a tizedik helyen, pedig nem volt az. A Mercedes így pont nélkül zárta a vasárnapot, Timo Scheidernek pedig ez volt idén az első pontja. A Mercedes a hétvégén, Scheider pedig az egész eddigi szezonban alulteljesített. 

Szólj hozzá

mercedes audi paffett spielberg scheider gary paffett timo scheider dtm 2016 schieb ihn raus