2016. ápr 26.

24 pilóta - 24 kérdés - Bruno Spengler

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Bruno Spengler

A DTM veterán Spengler 24 órás versenyekkel és a DTM-mel üti el munkaóráit. Szabadidejében sem tud nyugton maradni, szereti teste határait feszegetni.

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: nagyon jó csapatmunka, kihívások, nehéz, élvezetes, érdekes, örömök
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: Norisringi pole pozíció
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: Sajnos van néhány hétvége, ahol nem teljesítettünk túl jól.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): A 24 órás futam Spában Alex Zanardival. Nagyon élvezetes volt és Alexet közelebbről is megismerhettem. 
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): A Nürburgringen ütköztem Edoardo Mortarával. Ez súlyos pontokba került a végelszámolásnál. 
Kedvenc DTM kollégám: Martin Tomczyk. Jól érzem magam vele és ami a szívén az a száján. 

bruno-spengler.jpg
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A moszkvai hétvége. Szombaton egy harmadik, vasárnap pedig egy második helyet szereztem. 
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Csörgött a telefonom és közölték velem, hogy Alex Zanardival együtt indulhatok a 24 órás spái futamon. 
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: A lágy keverékű gumik, amik 5-6 kör után keményen elhasználódnak. Megkönnyíti az előzéseket és taktikázni is lehet velük. Korlátoznám a hátsó szárny nyitásának számát (ezt az idei évre korlátozták is - a szerk.). Ez szintén megkutyulhatná a stratégiát. Az időmérőre pedig bevezetném a Super-Polet, ahol a pilóta egyedül van a pályán és egy mért kört tehet meg.
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Ezen még soha nem gondolkoztam. 
Ezt szeretem a legjobban: Versenyezni, golfozni, sportolni, biatlonozni. Egyszerűen szeretem a testem határait feszegetni. 
Ezt utálom a legjobban: Ha nem kell semmit csinálnom. 
Mottóm: Soha ne add fel. 

bruno-spengler-bmw-m4-dtm.jpg
Célom a 2016-os szezonra: Mindent kihozni magamból és az autómból. 
Kedvenc pályám: Ó, a lista egész hosszú. A Norisringet egész jónak találom. Sok hupli van az aszfalton, emiatt nincs helye hibának és kiváló a hangulat is. Daytona, mint a 24 órás versenyek helyszíne szintén izgalmas. Sebring magas technikai tudást követel a pilótáktól, Spa pedig változatos. Hockenheim azért jó, mert mindenféle kanyar megtalálható ott. Ezenkívül kiválóan alkalmas előzésre. A pálya és a látkép szempontjából mindig is Spielberg és a Nürburgring volt a kedvencem. 
Példaképe(i)m: Roger Federer, Michael Schumacher
Kedvenc sportolóm: Roger Federer, Tiger Woods
Kedvenc dalom: Play Hard (David Guetta), Dancing in the dark (Bruce Springsteen)
Kedvenc bandám/előadóm: Nickelback
Kedvenc filmem: Top Gun, Gladiátor
Kedvenc színészem: Scarlett Johansson, Pierce Brosnan, Kiefer Sutherland
Kedvenc ételem: Olasz
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): BMW M3 E30, BMW M5, BMW Z8, BMW X6M
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: Nehezen tudom megítélni. Valaki más talán meg tudja válaszolni a kérdést.

Szólj hozzá

spengler dtm bruno spengler