2016. ápr 25.

24 pilóta - 24 kérdés - Lucas Auer

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Lucas Auer

Auer első szezonját töltötte a DTM-ben. Szeretne felállni idén a dobogóra, utál főzni, de szívesen eszik gombócot a hegytetőn. 

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: kihívás, adrenalin, öröm, érzések, fejlődés, csapatmunka
Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A nürburgringi pole pozícióm.
Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: A felvezetőkör Hockenheimben vasárnap. Elveszítettem az írányítást az autó felett, eldobtam a kocsit és nem indulhattam a versenyen.
Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): A hobbimat munkaszinten tudtam űzni és az egyik legjobb versenysorozatba tudtam beszállni tavaly. Az új kihívásnak és a mercedeses együttműködésnek hála sok emberrel kerültem kapcsolatba és új barátokat is szereztem.
Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): A Norisringen vasárnap kaptam egy 5 másodperces büntetést. A rajtnál kicsit túlgurultam a vonalon, futam közben pedig le kellett töltenem egy stop and go keretén belül. Ennek ellenére kilencedikek lettünk. Ennél sokkal több volt abban a futamban.
Kedvenc DTM kollégám: Pascal Wehrlein az egyik legjobb barátom a pályán, elég régóta ismerjük egymást. Már 8 évesen együtt gokartoztunk. 

lucas-auer.jpg
Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A hazai futamom Spielbergben. Szakadó esőben értem el a tavalyi legjobb eredményemet, a hatodik helyet. 
Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: Már a szezon előtt is tudtam, hogy a DTM őrületesen kemény és sokszor van fizikai kontakt az autók között. De az első versenyköröm után Hockenheimben világosodtam meg, hogy ez életre-halálra megy.
Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: Több verseny legyen a szezonban.
Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Valami olyan munkát választanék, ahol valamit el kell adni. Szeretek tárgyalni és személyes kapcsolatot létesíteni emberekkel.
Ezt szeretem a legjobban: Szenvedélyem a síelés és imádok a hegytetőn egy kis kunyhóban gombócot enni.
Ezt utálom a legjobban: Utálok főzni, semmi tehetségem nincs hozzá.
Mottóm: Fogadd el vagy változtass rajta.

lucas-auer-mercedes-amg-c-63-dtm.jpg
Célom a 2016-os szezonra: Szeretnék kiegyensúlyozott lenni az egész szezonban, ha még a pódiumra is felállhatnék rendszeresen az már meseszép lenne. 
Kedvenc pályám: Kétségkívül Makaó. Hihetetlen érzés olyan nagy tempóval a palánk mellett száguldani. Ha a session végén még olvasható a gumi oldalán a gyártó, akkor nem voltál elég gyors. 
Példaképe(i)m: Ayrton Senna
Kedvenc sportolóm: Marcel Hirscher
Kedvenc dalom: Drake - Started from the bottom
Kedvenc bandám/előadóm: Nincs konkrétan kedvenc előadóm. 
Kedvenc filmem: Tőzsdecápák - A pénz nem alszik
Kedvenc színészem: Michael Douglas
Kedvenc ételem: Rántott hús
Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Mercedes G63 AMG 6x6
Jó DTM pilóta vagyok, mert...: harcos típus vagyok és nem nyugszom addig, amíg a csúcsra nem érek.

Szólj hozzá

dtm auer lucas auer