2016. ápr 12.

24 pilóta - 24 kérdés - Miguel Molina

írta: Metzger91
24 pilóta - 24 kérdés - Miguel Molina

 Miguel Molina a 2010-es szezon óta tagja a DTM-nek, ezzel erősítve az Audik szereplését. Pályafutását a spanyol Formula Junior 1600-ban kezdte, majd az Eurocup Formula Renault 2.0 és a Formula Renault 3.5-ön keresztül került be a DTM-be. A 2016-os szezon előtt 24 kérdésre válaszol.

Írd le hat pontban a 2015 -ös szezonodat: futamgyőzelem, jó szezonkezdet, a nehéz pillanatok erősebbé tettek, megmutattam a képességeimet

Legszebb DTM pillanatom 2015-ben: A nürbirgringi győzelem

Legrosszabb DTM pillanatom 2015-ben: Az utolsó futam Hockenheimben. Kiestem és nem tudtam jó eredménnyel zárni a szezont.

Személyes csúcspontom 2015-ben (személyes és munkahelyi): A gokart csapatom fejlesztését gyakran és közelről figyelhettem meg.

Ezen bosszankodtam leginkább 2015-ben (személyes és munkahelyi): Amikor nem voltak velem őszinték. AZ nagyon bosszantó volt.

Kedvenc DTM kollégám: Dani Juncadella, hiszen a honfitársam.

miguel-molina-2015.jpg

Legizgalmasabb DTM hétvégém 2015-ben: A nürburgringi hétvége.

Számodra legnagyobb meglepetés 2015-ben: A nagy különbségek, amik a teljesítmény-tömeg összehasonlításoknál kijöttek. 

Változtatás(ok), amiket a 2016-os DTM szezonra leginkább kívánnál: Azt kívánom, hogy mindegyik futamon dobogós helyezésért küzdhessek!

Ha nem autóversenyző lennék, akkor...: Hivatásos sportoló, teljesen mindegy milyen sportágban.

Ezt szeretem a legjobban: Az érzést, amikor az Audimmal az időmérőn a legjobb időért harcolok.

Ezt utálom a legjobban: Koránkelés

Mottóm: A kemény munka kifizetődő

Célom a 2016-os szezonra: DTM bajnok akarok lenni.

Kedvenc pályám: Oschersleben. Az a pálya egy gokartpályára emlékeztet. 

Példaképe(i)m: Nagyjából mindegyik legendás autóversenyző.

Kedvenc sportolóm: Javier Gomez Noya  (triatlon)

audi-rs5-dtm-2016-molina.jpg

Kedvenc dalom: 'El boig de la ciutat' a Sopa de Cabrától és a 'La Republica de la Tramuntana' a Macacótól.

Kedvenc bandám/előadóm: Nincs

Kedvenc filmem: Legenda vagyok

Kedvenc színészem: Will Smith

Kedvenc ételem: Bolognai spagetti

Kedvenc autóm (a DTM autómat leszámítva): Audi RS6

Jó DTM pilóta vagyok, mert...: mert megnyertem egy DTM futamot. 

Szólj hozzá

audi dtm molina miguel molina